Ogólne Warunki Handlowe (OWH) dotyczą składania wszystkich zamówień na produkty i usługi cyfrowe w firmie
EPA Auto Piotr Pawłowski .
Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe ustanawiają zasady zawarcia i przeprowadzenia transakcji handlowych pomiędzy podmiotami
składającymi zamówienie na towary i usługi oferowane przez firmę EPA Auto Piotr Pawłowski w serwisie internetowym pod adresem https://www.profiwww.pl. Ogólne Warunki Handlowe
(OWH) są wiążące dla wszystkich podmiotów, które złożą Sprzedawcy zapytanie ofertowe, zarówno na podstawie
informacji umieszczonych w serwisie internetowym pod adresem https://www.profiwww.pl, jak i na podstawie
informacji pochodzących z innych źródeł. Związanie OWH oznacza w szczególności, że stanowią one treść umowy ze Sprzedawcą w zakresie, w jakim nie zostaną uszczegółowione, zmienione lub wyłączone w umowie. Wszelkie informacje zawarte w serwisie internetowym pod adresem https://www.profiwww.pl (cenniki, nazwy produktów, ich dostępność, terminy odbioru, opisy itp.) są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art.66 i Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego. W szczególności nie mają charakteru ofertowego ceny jednostkowe poszczególnych produktów. Wszystkie informacje służą do wskazania szacunkowych parametrów możliwej transakcji handlowej i w drodze ustaleń dokonywanych w niżej opisany sposób mogą ulec zmianie.
Zamówienie
- Zamówienia można składać przez serwisy internetowy pod adresem https://www.profiwww.pl .
- Zamówienia mogą składać wyłącznie zarejestrowani i zalogowani użytkownicy serwisu.
- Złożona przez Kupującego za pośrednictwem serwisu internetowego (elektronicznie) oferta zakupu produktów lub usług, która została przyjęta do realizacji jest wiążąca.
- Sprzedawca przesyła Kupującemu, który składa ofertę (zamówienie) na wskazany adres e-mail potwierdzenie odczytania oferty.
- Kupujący, który złożył ofertę zakupu produktów lub usług otrzymuje od dnia otrzymania potwierdzenia termin 7 dni na uregulowanie płatności uzgodnionych. Sposób zapłaty, kwota do zapłaty, produkty i usługi z oferty i wszystkie inne informacje potrzebne do zawarcia umowy znajdują się na formularzu elektronicznym, który wypełnia i przesyła osoba składająca ofertę (zamówienie). Te same informacje przesyłane są elektronicznie do Kupującego w potwierdzeniu.
- Od momentu otrzymania potwierdzenia podmiot składający zamówienie (ofertę kupna) otrzymuje termin 7 dni na zapłatę należności za zamówienie.
- Po otrzymaniu zapłaty Sprzedawca przesyła Klientowi potwierdzenie otrzymania wpłaty i przyjęcia oferty do realizacji.
- Potwierdzenie przyjęcia do realizacji jest jednoznaczne z zawarciem umowy. Od momenty otrzymania potwierdzenia przyjęcia do realizacji oferta dla Kupującego jest wiążąca.
- Jeżeli Sprzedawca potwierdzi przyjęcie do realizacji oferty Kupującego bez zastrzeżeń w ciągu 7 dni od jej otrzymania, umowę uważa się za zawartą. W innym przypadku wszystkie ewentualne rozmowy i wymiana korespondencji w sprawie ustalenia warunków transakcji są rokowaniami.
- Od otrzymania potwierdzenia o przyjęciu oferty (zamówienia) do realizacji Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
- Zamówienie, które dotyczy płatnego produktu informatycznego (gotowa strona internetowa, szablon, plik tłumaczenia, komponent itp.) uważa się za prawidłowo zrealizowane, jeżeli wszystkie należności między Kupującym i Sprzedawcą zostały uregulowane i produkt został przez Kupującego pobrany lub otrzymany w inny sposób.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do realizacji złożonej przez Klienta oferty partiami .
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji złożonej przez Kupującego oferty jeśli nie otrzyma wpłaty za ofertę w wyznaczonym czasie. Zamówienie wtedy jest anulowane.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji złożonej przez Kupującego oferty przez serwis internetowy w przypadku błędnie wypełnionego formularza danych klienta . Zamówienie wtedy jest anulowane.
- Zmiany złożonej oferty (umowy), która jest w trakcie realizacji możliwe są wyłącznie po uzgodnieniu między obiema stronami. Jakiekolwiek zmiany złożonej już przez Kupującego oferty mogą być odrzucone przez Sprzedawcę i nie muszą być zrealizowane .
Cena, warunki płatności, ilości zamawiane
- Wszystkie ceny produktów są cenami końcowymi (brutto) i nie dolicza się do nich dodatkowych kosztów .
- Dostępne są przy składaniu ofert różne formy płatności. Przy składaniu oferty przez serwis internetowy są to: przelew tradycyjny i szybka płatność elektroniczna.
- Dla stałych Klientów przewidziane są zawsze rabaty.
- Okresowo w serwisie internetowym, który służy do składania ofert aktywowane i przydzielane są kupony rabatowe. Kuponem w trakcie składania zamówienia można obniżyć kwotę do zapłaty (dodatkowy rabat) .
- Ilości, które przedstawiono w serwisie internetowym (jeśli nie określono inaczej w opisach produktów) to 1 = 1 sztuka produktu lub usługi .
- Za datę zapłaty uważana jest data wpłynięcia środków na konto Sprzedawcy.
Odbiór, dostawa do Klienta i reklamacje
- Reklamacje dotyczące wielkości, jakości i ilości odbieranych produktów oraz usług winny być składane w chwili odbioru.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wyłącznie do wysokości rachunku za wszystkie uzasadnione i w terminie złożone reklamacje.
- Sprzedawca nie będzie akceptować roszczeń dotyczących wyrównania szkód wynikłych z zaistnienia zwłoki w odbiorze zakupionych usług i produktów.
- Podstawowe zasady realizacji i dostaw do Klienta :
- Zamówienia można składać przez sklep internetowy.
- W przypadku płatnych produktów link do pobrania pliku z zamówionym produktem będzie dostępny dla Kupującego dopiero po potwierdzeniu przez Sprzedawcę otrzymania wpłaty.
- Każdy zamówiony produkt można pobrać ograniczoną ilość razy. Przeważnie jest to 50 dozwolonych pobrań.
- Dostęp do pobierania zamówionych produktów jest ograniczony czasowo. Zwykle jest to 365 dni.
- Zamówienie na płatne produkty ze sklepu internetowego z możliwością pobierania uważa się za zrealizowane po otrzymaniu przez Sprzedawcę wpłaty i pierwszym pobraniu pliku przez osobę składającą zamówienie (Kupującego).
- Zamówienie na płatne produktu lub usługi, które nie są pobierane przez stronę internetową i dostarczane są Kupującemu w indywidualnie ustalony sposób uważa się za zrealizowane po otrzymaniu przez Sprzedawcę wpłaty i przekazaniu Kupującemu produktu lub wykonaniu usługi.
- Do momentu otrzymania płatności przez Sprzedawcę zamówienie uważane jest jako w trakcie realizacji (potwierdzone przez Klienta/Kupującego).
Własność i odpowiedzialność
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za sposób działania i wyświetlania się jego produktów informatycznych (gotowych stron internetowych, szablonów stron internetowych, modułów, dodatków itp.) na różnych przeglądarkach internetowych, urządzeniach i konfiguracjach serwerów Kupującego. Nie każdy moduł, dodatek, szablon strony internetowej lub cała strona internetowa działa i wygląda identycznie na każdym z wyżej wymienionych. Wszelkie sprzedawane produkty są jednak wolne od wad i możliwie najlepiej dopasowane dla różnych urządzeń i przeglądarek internetowych.
- Strony uzgadniają, że produkty sprzedawane przez firmę EPA Auto Piotr Pawłowski (Sprzedawcę) pozostają własnością sprzedawcy do czasu uregulowania przez Kupującego całej za nie należności.
- Strony uzgadniają, że produkty, które nie zostały odebrane w wyznaczonym terminie mogą zostać przekazane do dalszej sprzedaży. Umowa między dwiema stronami jest rozwiązywana w takim przypadku za porozumieniem stron. Sprzedawca zastrzega sobie w przypadku zerwania umowy prawo do odliczenia od wpłaconej wartości zamówienia kosztów, które ponosi z tytułu rozwiązania umowy.
Przykład dla punktu nr 3.
Kupujący zamawia wykonanie strony internetowej, której wartość to 1000 zł. Wpłaca wymaganą zaliczkę o wartości 50% (500 zł). Sprzedawca rozpoczyna wykonywanie usługi. Kupujący jednak rozwiązuje umowę w trakcie jej trwania. Sprzedawca rozwiązuje za porozumieniem stron zawartą umowę i na pokrycie poniesionych przez siebie kosztów pracy nad realizacją zlecenia zachowuje dla siebie wpłacone wcześniej 500 zł.
Reklamacje
- Przy odbiorze zamówionego produktu lub usługi zobowiązany jest sprawdzić zgodność produktu lub usługi z umową.
- Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące wielkości, jakości i ilości dostarczonego produktu lub usługi powinny być zgłoszone pisemnie w terminie do 48 godzin od daty odbioru, pod rygorem utraty prawa do powoływania się na nie w terminie późniejszym.
- Uszkodzenia oraz wady zgłoszone w terminie późniejszym nie podlegają reklamacji, jako zależne od czynników zewnętrznych, za które
sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. - W przypadku uznania reklamacji złożonej przez Kupującego, Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć nowy produkt wolny od wad w pierwszym możliwym terminie lub obniżyć jego cenę. W przypadku uznania reklamacji złożonej przez Kupującego, Sprzedawca zobowiązuje się zapewnić działanie kupionej usługi na poziomie zgodnym z umową w pierwszym możliwym terminie lub obniżyć jej cenę.
Postanowienia końcowe
- Wszystkie ewentualne spory strony zobowiązują się rozstrzygać w drodze negocjacji.
- W przypadku braku porozumienia w tym zakresie strony oddają sprawę do rozstrzygnięcia właściwemu rzeczowo Sądowi w Łasku.
- W sprawach nieuregulowanych przez Ogólne Warunki Handlowe (OWH) zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
Ostatnia edycja: 01.02.2024 r.
Copyright © 2013-2024 Piotr Pawłowski / EPA Auto Piotr Pawłowski / Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Pawłowski