Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
przez firmę EPA Auto Piotr Pawłowski
Rozdział I. Postanowienia ogólne.
1. Niniejszy dokument stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, w rozumieniu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002, Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.; dalej w skrócie: „u.ś.u.d.e.”), stosowany przez firmę EPA Auto Piotr Pawłowski z siedzibą w Kazimierzu przy ul. Kilińskiego 71, 95-083 Lutomiersk, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców CEIDG pod numerem NIP: 7311872912 (zwaną dalej: „Usługodawcą”).
2. Usługodawca świadczy na rzecz Usługobiorcy, na zasadach określonych w Umowie oraz innych dokumentach wymienionych w ust. 3 niniejszego rozdziału, usługi drogą elektroniczną (za pośrednictwem sieci Internet) oraz pod adresem przedsiębiorstwa.
3. Niniejszy Regulamin, wraz ze Specyfikacją usługi, Dokumentem SLA (Service Level Agreement) oraz Polityką prywatności i Ogólnymi warunkami handlowymi, stanowią integralną część każdej Umowy zawieranej przez Usługodawcę z Usługobiorcą. W przypadku Umowy zawieranej przez Usługodawcę z Konsumentem zawsze integralną część Umowy stanowią również wzór formularza odstąpienia od Umowy przez Konsumenta oraz Informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia od Umowy przez Konsumenta. Kopia wzoru dokumentu odstąpienia od umowy przesyłana jest na adres e-mail podany przez Konsumenta w wiadomości z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
4. Objaśnienie definicji użytych w treści tego Regulaminu:
· Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług przez Usługodawcę usług.
· Dokument SLA – dokument „Standardów i gwarancji jakości usług” (ang. SLA- Service Level Agreement), który opisuje poziom jakości i czasu dostępności świadczonych usług i został zamieszczony na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem www.profiwww.pl.
· Polityka prywatności – dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy, zamieszczony na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem https://www.profiwww.pl.
· Specyfikacja usługi – precyzyjny opis usług świadczonych na rzecz Usługobiorcy przez Usługodawcę, z wyszczególnieniem jej parametrów, czasu, na który zawierana jest Umowa, wysokości opłaty abonamentowej oraz długości okresów abonamentowych, zamieszczony na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem: https://www.profiwww.pl/Specyfikacja-uslug,Firma,100.html.
· Usługi – usługi świadczenia hostingu współdzielonego lub poczty elektronicznej polegające na udostępnieniu Usługobiorcy przez Usługodawcę, zgodnie ze specyfikacją usług i cennikiem, miejsca na serwerze Usługodawcy, a także przyznanie Usługobiorcy dostępu do łącza internetowego wraz z limitem transferu.
· Oferta – zamieszczone na stronie internetowej Usługodawcy informacje dotyczące usług świadczonych przez Usługodawcę pod adresem www.profiwww.pl.
· Zarządzanie usługą - instalacja środowiska i aplikacji, ich konfiguracja, konserwacja oraz aktualizacja.
· Umowa – umowa o świadczenie usług przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy.
· Usługodawca – bezpośredni dostawca usług świadczonych Usługobiorcy w oparciu o niniejszy Regulamin, którego dane zostały określone w ustępie 1 niniejszego rozdziału Regulaminu.
· Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zawarła Umowę z Usługodawcą.
· Konsument – osoba fizyczna, która zawarła lub na rzecz której została zawarta Umowa z Usługodawcą w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez tę osobę działalnością gospodarczą lub zawodową.
· Strony – wspólne określenie dla Usługodawcy i Usługobiorcy, którzy zawierają między sobą umowę.
· Panel klienta – aplikacja Usługodawcy prowadzona przez niego na rzecz Usługobiorcy pod adresem www.profiwww.pl pozwalająca na dokonywanie operacji w zakresie usług świadczonych przez Usługodawcę.
· Formularz zamówienia – witryna internetowa prowadzona przez Usługodawcę pod adresem internetowym www.profiwww.pl , pozwalająca na złożenie i opłacenie zamówienia na usługi świadczone przez Usługodawcę oraz przekazanie mu niezbędnych dla zawarcia i realizacji Umowy danych osobowych.
· Aktywacja usługi - udostępnienie Usługobiorcy przez Usługodawcę usług, które są przedmiotem Umowy, rozpoczęcie świadczenia przez Usługodawcę usługi na rzecz Usługobiorcy.
· Okres abonamentowy – okres czasu nie krótszy niż 3 miesiące, wskazany w Specyfikacji usługi, w którym Usługodawca dokonuje rozliczeń wynagrodzenia należnego mu od Usługobiorcy tytułem usług, które Usługodawca świadczy na rzecz Usługobiorcy na podstawie Umowy.
· Opłata abonamentowa – opłata uiszczana na rzecz Usługodawcy przez Usługobiorcę tytułem świadczonych na rzecz Usługobiorcy usług, płatna w okresach abonamentowych przez cały okres trwania Umowy, w wysokości określonej w Specyfikacji Usługi.
· Treści warezowe (warez) - (z ang. "wares" – towary) jest to zbiorcze określenie dla różnego rodzaju produktów komputerowych oraz licencji - głównie płatnego zamkniętego oprogramowania i zmodyfikowanych wersji oprogramowania rozpowszechnianych nielegalnie, np. po usunięciu zabezpieczeń przed kopiowaniem i innym użyciem niezgodnym z licencją wybranego oprogramowania. Określenie stosuje się także do innych materiałów dystrybuowanych z naruszeniem praw autorskich – takich jak gry komputerowe, systemy operacyjne, muzyka, filmy czy e-booki oraz do sposobu udostępniania plików innym użytkownikom poprzez dzielenie ich na małe części i umieszczanie na różnego rodzaju darmowych serwerach i serwisach internetowych, które to umożliwiają.
· System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający pobieranie, wysyłanie, przetwarzanie i przechowywanie, za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz.1800, z późn. zm.3), przeznaczonego do podłączenia bezpośrednio lub pośrednio do zakończeń sieci.
· Sieć – infrastruktura sieciowa oraz urządzenia, które są udostępniane Usługobiorcy przez Usługodawcę w ramach zawartej pomiędzy nimi Umowy.
· Awaria – nieplanowana przez nikogo przerwa w dostępności do usług świadczonych przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy na podstawie zawartej Umowy, której przyczyną są nieprawidłowości występujące w działaniu infrastruktury sieciowej i sprzętowej należącej do Usługodawcy.
· Usterka – częściowy brak dostępu do niektórych usług lub ograniczona funkcjonalności usług świadczonych przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy na podstawie zawartej pomiędzy nimi Umowy, której przyczyną są niewłaściwe działania infrastruktury sieciowej lub sprzętowej należącej do Usługodawcy.
· Zapytanie – zgłoszone Usługodawcy telefonicznie na następujący numer: 728602330 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., zapytanie Usługobiorcy, które dotyczy funkcjonowania Sieci lub dostępnych usług, które są świadczone przez Usługodawcę.
· Dostępność usług – czas, w którym na podstawie zawartej Umowy pomiędzy Usługodawcą i Usługobiorcą Usługobiorca posiada możliwość korzystania z usług świadczonych na jego rzecz.
· Przerwa techniczna – brak dostępności usług świadczonych przez Usługodawcę na podstawie zawartej Umowy na rzecz Usługobiorcy, związany z koniecznością przeprowadzenia prac konserwacyjnych, zaplanowany i zapowiedziany Usługobiorcy przez Usługodawcę z odpowiednim co najmniej dwunastogodzinnym wyprzedzeniem.
· Problem – problem z prawidłowym funkcjonowaniem usług świadczonych przez Usługodawcę na podstawie zawartej Umowy na rzecz Usługobiorcy, zgłoszony Usługodawcy przez Usługobiorcę telefonicznie na następujący numer: 728602330 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
· Transfer – maksymalna ustalona wielkość danych (mierzona w bitach), jaka może być przesyłana przez dany kanał telekomunikacyjny lub łącze w jednostce czasu (mierzonej w sekundach).
· SPAM – niechciane, niezamówione wiadomości elektroniczne, rozsyłane bez uzyskania uprzedniej wyraźnej zgody odbiorcy wiadomości na ich otrzymanie.
· Bramki proxy – pośredniki aplikacyjne, transferujące zapytania aplikacji; stanowią one bufor pomiędzy ich użytkownikiem a zasobami Internetu.
· Siła wyższa – zdarzenie zewnętrzne, które nie jest możliwe do przewidzenia ani zapobieżenia przez Strony umowy.
· Dane dostępowe – nazwa użytkownika i hasło dostępu do kont Usługobiorcy znajdujących się na serwerach Usługodawcy. W przypadku stosowania weryfikacji dwuetapowej także dodatkowe hasło jednorazowe lub numer.
· RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz. Urz. UE z 04.05.2016 r., L. 119/1).
· Dane osobowe – zgodnie z art. 4 pkt 1) RODO są to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej ("osobie, której dane dotyczą"); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
· Administrator danych osobowych – Usługodawca, w zakresie w jakim przetwarza on dane osobowe Usługobiorcy na warunkach określonych w Regulaminie, decydując o celach i środkach przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy.
· Trwały nośnik - materiał lub narzędzie umożliwiające Usługobiorcy będącemu Konsumentem lub Usługodawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci; w rozumieniu Regulaminu trwałym nośnikiem jest wiadomość elektroniczna w postaci wiadomości e-mail.
5. Do prawidłowej współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca, wymagane jest używanie przez Usługobiorcę komputera połączonego z siecią Internet oraz wyposażonego w przeglądarkę internetową Microsoft Edge w wersji 120 lub wyższej, Mozilla w wersji 121 lub wyższej, Opera w wersji 106 lub wyższej, Chrome w wersji 120 lub wyższej. Niespełnianie przez sprzęt komputerowy, z którego korzysta Usługobiorca, cech, o których mowa w zdaniu poprzednim, może uniemożliwiać poprawne korzystanie przez Usługobiorcę z usług świadczonych przez Usługodawcę.
6. Korzystanie z niektórych narzędzi może być utrudnione w przypadku stosowania oprogramowania, które blokuje działanie skryptów. Mowa tutaj przykładowo o wtyczkach do przeglądarek internetowych typu AdBlock i innych podobnych, które w teorii mają za zadanie blokować wyświetlanie się reklam, ale w praktyce mogą także blokować działanie niektórych skryptów w naszych serwisach i tym samym wpływać negatywnie na ich działanie. Zaleca się więc ich wyłączenie.
7. Korzystanie z niektórych narzędzi administracyjnych może wymagać także innego oprogramowania poza wskazanym w poprzednich ustępach niniejszego Rozdziału. Informacje na temat wymaganego dodatkowego oprogramowania, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zawarte są w Specyfikacji usługi stanowiącej integralną część Umowy, która jest zawierana między Stronami.
§ 1. Sposób zawarcia Umowy
1. Zamówienie oferowanej przez Usługodawcę usługi odbywa się drogą elektroniczną, poprzez wykupienie jej w sklepie internetowym Usługodawcy i wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem www.profiwww.pl, po założeniu przez Usługobiorcę profilu Usługobiorcy w panelu klienta pod adresem https://www.profiwww.pl/Rejestracja.html. Podczas rejestracji profilu w panelu klienta oraz wypełniania formularza zamówienia Usługobiorca zobowiązany jest podać dane osobowe wskazane w dokumencie Polityki prywatności stanowiącej załącznik do Umowy. Ponadto w formularzu zamówienia Usługobiorca zobowiązany jest wskazać informację na temat tego, czy będzie korzystał z wybranej przez niego usługi jako Przedsiębiorca czy też jako Konsument. Dane osobowe można podać także w koszyku w trakcie składania zamówienia. Nie ma wtedy konieczności wcześniejszego rejestrowania konta klienta na stronie https://www.profiwww.pl/Rejestracja.html.
2. W trakcie składania przez Usługobiorcę zamówienia, o którym mowa w ustępie 1 niniejszego paragrafu, Usługodawca udostępnia Usługobiorcy w koszyku link do Regulaminu, Dokumentu SLA, Polityki prywatności, Specyfikacji usługi, wzoru formularza odstąpienia od Umowy przez Konsumenta oraz Informacji dotyczącej korzystania z prawa odstąpienia od Umowy przez Konsumenta. Składając zamówienie określone w ustępie 1 niniejszego paragrafu, Usługobiorca potwierdza, iż przed złożeniem zamówienia zapoznał się on z dokumentami wymienionymi w zdaniu poprzednim, jak również zgadza się na świadczenie przez Usługodawcę usług na zasadach, które zostały dokładnie określone w tych dokumentach. Kopie tych samych dokumentów przesyłane są jako załączniki w wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, które Usługodawca przesyła Usługobiorcy po opłaceniu zamówienia.
3. Od momentu złożenia zamówienia przez Usługobiorcę do czasu jego potwierdzenia otrzymania wpłaty przez Usługodawcę zamówienie otrzymuje status „Oczekuje”. Po odczytaniu złożenia zamówienie Usługodawca zmienia w systemie status na odpowie.
4. Statusami zamówień są:
· „Oczekuje” – zostało złożone ale nie jest opłacone;
· „Odczytane – oczekujemy 7 dni na wpłatę” – zostało złożone ale nie jest opłacone;
· „W trakcie realizacji” – zostało złożone, opłacone i jest właśnie w trakcie realizacji;
· „Zrealizowane” – zostało złożone, opłacone i wykonano postanowienia umowy;
· „Anulowane” – zostało anulowane z dowolnego powodu.
5. Umowa o świadczenie przez Usługodawcę usługi zostaje zawarta poprzez złożenie przez Usługobiorcę zamówienia w trybie wskazanym w ustępie 1 niniejszego paragrafu. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia dokonywane jest przez Usługodawcę w formie elektronicznej, na adres e-mail wskazany przez Usługobiorcę w formularzu zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia, o którym mowa w dwóch zdaniach poprzednich, stanowi potwierdzenie zawarcia Umowy przez Strony. Wraz z wiadomością elektroniczną stanowiącą potwierdzenie zawarcia Umowy Usługodawca przesyła Usługobiorcy będącemu wszystkie dokumenty wymienione w ustępie 2 niniejszego paragrafu w formacie *pdf lub *doc.
6. A usługi następuje w ciągu 15 dni od dnia zawarcia Umowy. Usługa aktywowana jest najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu upływu 15 dni od dnia zawarcia Umowy.
7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do nieaktywowania usług, zawartych w umowie w wyznaczonym terminie ze względu na brak możliwości wykonania takiej czynności z przyczyn niezależnych bezpośrednio od niego. W takim przypadku rozwiązywana jest umowa za porozumieniem Stron lub umawiany jest dogodny dla obu Stron inny termin aktywacji usług, których dotyczyła Umowa. W przypadku rozwiązania Umowy Usługodawca zwraca Usługobiorcy całą wpłaconą wartość zawartej Umowy.
8. Na wyraźne żądanie Usługobiorcy będącego Konsumentem skierowane do Usługodawcy w postaci wiadomości elektronicznej na następujący adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub zaznaczając taką wolę w trakcie składania zamówienia aktywacja usługi może nastąpić przed upływem 14 dni od dnia zawarcia Umowy. W takim wypadku (jeśli jest to możliwe) usługa aktywowana jest w ciągu 72 godzin od otrzymania przez Usługodawcę żądania Usługobiorcy, o którym mowa w zdaniu poprzednim.
9. Z chwilą aktywacji usługi na rzecz Usługobiorcy będącego Konsumentem rozpoczyna się 14-dniowy okres próbny usługi. Okres próbny służy umożliwieniu Usługobiorcy zapoznanie się z pełną funkcjonalnością zamówionej usługi. Ten okres zezwala na użycie prawa 14-tu dni do odstąpienia umowy zawartej na odległość. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Usługodawca będący Konsumentem, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.
10. Jeżeli w czasie trwania okresu próbnego lub Umowy Usługodawca uzyska potwierdzenie dokonania wpłaty pełnej kwoty wartości zamówienia, określonej w trakcie składania zamówienia świadczenie Usług przez Usługodawcę przedłużone zostaje na opłacony okres abonamentowy, liczony od dnia zapłaty, za który uważa się dzień uznania rachunku bankowego Usługodawcy. W związku z dokonaną przez Usługobiorcę wpłatą okres próbny ulega zakończeniu z dniem dokonania tej wpłaty.
11. Umowa zawierana jest z Usługobiorcą na czas trwania opłaconego okresu abonamentowego wskazanego w Specyfikacji usługi począwszy od dnia otrzymania wpłaty przez Usługodawcę.
12. Usługodawca świadczy Usługi Usługobiorcy na podstawie Umowy zawartej ze Stronami oraz dokumentów wymienionych w ustępie 2 niniejszego paragrafu.
§ 2. Płatności i przedłużanie usług
1. Rozliczenia obu Stron Umowy odbywają się w okresie abonamentowym, który wskazano w Specyfikacji usługi.
2. Opłata abonamentowa pobierana jest przez Usługodawcę za cały okres abonamentowy z góry, w wysokości, która została podana w Specyfikacji usługi.
3. Usługodawca zobowiązuje się do wystawienia na rzecz Usługobiorcy po otrzymaniu wpłaty paragonu fiskalnego. Na wyraźne dodatkowe życzenie Usługobiorcy wystawiana jest faktura.
4. Usługodawca nie jest płatnikiem podatku VAT i ze względu na to wystawia faktury bez VAT.
5. Zapłata opłaty za umowę możliwa jest:
· Przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy, który wskazano w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia i jest podany na stronie www.profiwww.pl;
· Za pośrednictwem płatności elektronicznych i pośrednika płatności PayU.
6. Dokonując zapłaty opłaty abonamentowej, Usługobiorca zobowiązany jest podać w tytule przelewu numer zamówienia, które zostało złożone w sklepie internetowym Usługodawcy i dotyczy opłata abonamentowa. Usługobiorca ponosi wszystkie koszty uiszczenia opłaty abonamentowej na rzecz Usługodawcy (cała wartość zamówienia, prowizje pośrednika płatności i przelewu bankowego).
7. Usługobiorca w trakcie trwania Umowy może przedłużyć czas jej trwania. W tym celu należy zalogować się na swoje konto Klienta i złożyć kolejne zamówienie. W trakcie składania zamówienia należy w komentarzu do zamówienia dopisać informację o tym, że jest to przedłużenie obecnie posiadanej już Umowy o kolejny okres i wskazać, której umowy to dokładnie dotyczy. Usługodawca zmieni wtedy czas końca umowy o dodatkowy wykupiony czas, który jest zgodny z zamówieniem.
8. Jeżeli opłacono przedłużenie Umowy ze zmianą Specyfikacji usług, zmiana specyfikacji usług zostanie wprowadzona z dniem rozpoczęcia nowej Umowy.
9. Usługodawca może w trakcie trwania Umowy przypomnieć o zbliżającej się dacie jej końca. Nie będzie bez zgody Usługobiorcy proponować jednak swoich usług i może zapytać o taką zgodę Usługobiorcę. Po uzyskaniu wyraźnej zgody może zaproponować możliwość przedłużenia obecnej lub wybranie innej usługi.
10. W przypadku, gdy Usługobiorca w czasie trwania umowy nie wykazał chęci przedłużenia Umowy o kolejny okres abonamentowy i nie dokona zapłaty za kolejny okres abonamentowy, Umowa wygasa z końcem określonego w umowie okresu.
11. Usługodawca zobowiązuje się do przypomnienia Usługobiorcy w terminie 14-tu dni przed końcem okresu abonamentowego o zbliżającym się wygaśnięciu umowy.
12. Usługobiorca w celu przedłużenia Umowy powinien złożyć nowe zamówienie i opłacić je zgodnie z obowiązującym w danym dniu cennikiem dla wybranej Usługi. Zamówienie powinno zostać opłacone w terminie przed zakończeniem obecnego okresu abonamentowego. Zamówienie zostanie uznane przez Usługodawcę za opłacone po otrzymaniu przez niego wpłaty.
13. Opłacenie zamówienia na przedłużenie Umowy jest równoznaczne z wyrażeniem przez Usługobiorcę woli przedłużenia Umowy na kolejny okres abonamentowy.
14. Faktury i paragony fiskalne za pierwszy oraz kolejne okresy abonamentowe wystawiane będą przez Usługodawcę w formie elektronicznej, na co Usługobiorca, poprzez akceptację niniejszego Regulaminu, wyraża zgodę. Tak wystawione dokumenty doręczane są Usługobiorcy za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail Usługobiorcy wskazany w formularzu zamówienia. Na wyraźne polecenie Usługobiorcy dokumenty te mogą zostać wysłane pocztą tradycyjną.
15. Niedokonanie przez Usługobiorcę opłaty abonamentowej za kolejny okres abonamentowy w terminie 7 dni od upływu terminu płatności lub z powodu braku zawarcia przed końcem obecnej Umowy kolejnej, która przedłuży obecną (najpóźniej w dniu końca obecnego okresu abonamentowego), jest równoznaczne z rezygnacją przez Usługobiorcę z usług świadczonych na jego rzecz przez Usługodawcę i skutkuje z upływem opłaconego okresu abonamentowego wygaśnięciem Umowy i dokonaniem przez Usługodawcę w najbliższym możliwym terminie blokady usług świadczonych na rzecz Usługobiorcy.
16. Usługodawca w przypadku zakończenia trwania umowy zobowiązuje się w terminie 30 dni od dnia jej wygaśnięcia dokonać usunięcia danych osobowych Usługobiorcy udostępnionych przez niego w celu realizacji Umowy, z baz danych Usługodawcy, jak również usunięcia wszelkich treści zamieszczonych przez Usługobiorcę na serwerach Usługodawcy.
§ 3. Zmiany umowy
1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania wszelkich zmian w treści Regulaminu, Specyfikacji Usług, Dokumentu SLA oraz Polityki prywatności, które ogłasza poprzez publikację treści nowych dokumentów na swej stronie internetowej pod adresem https://www.profiwww.pl. W razie dokonania zmiany dokumentów wymienionych w zdaniu poprzednim, Usługodawca zobowiązuje się poinformować Usługobiorcę o dokonanych zmianach. W tym celu Usługodawca prześle w terminie nie krótszym niż 30 dni przed datą wejścia w życie zmian w dokumencie, na adres e-mail wskazany przez Usługobiorcę w formularzu zamówienia, wiadomość elektroniczną zawierającą link odsyłający do treści zmienionego dokumentu. Usługobiorcę będącego Przedsiębiorcą postanowienia zmienionych dokumentów obowiązują od dnia wejścia w życie dokumentu o zmienionej treści.
2. Usługobiorca będący Konsumentem w terminie 14 dni od dnia otrzymania linku odsyłającego do treści zmienionego w trybie ustępu 1 niniejszego paragrafu dokumentu, uprawniony jest odmówić jego akceptacji, co skutkuje obowiązkiem świadczenia przez Usługodawcę usług na rzecz Usługobiorcy na dotychczasowych warunkach, do końca okresu abonamentowego na jaki została zawarta Umowa. W przypadku przedłużenia przez Usługobiorcę Umowy na dalszy okres abonamentowy w trybie wskazanym w § 2 ustęp 6 niniejszego rozdziału Regulaminu, od nowego okresu abonamentowego Usługobiorcę obowiązują postanowienia zmienionych dokumentów wskazanych w ustępie 1 niniejszego paragrafu.
§ 4. Rozwiązanie umowy
1. Umowa wygasa w trybie przewidzianym w § 2 ustęp 10 niniejszego rozdziału Regulaminu.
2. Usługobiorca będący Konsumentem może odstąpić od Umowy zawartej na odległość na zasadach określonych w Informacji dotyczącej korzystania z prawa odstąpienia od Umowy przez Konsumenta stanowiącej integralną część Umowy.
3. Usługodawca zastrzega sobie pełne prawo wypowiedzenia Usługobiorcy Umowy w trybie natychmiastowym oraz dokonania blokady usług świadczonych na rzecz Usługobiorcy, w przypadku, gdy:
· Usługobiorca w sposób rażący narusza postanowienia obowiązującej go Umowy;
· Usługobiorca dopuszcza się, podczas korzystania z Usług świadczonych przez Usługodawcę naruszenia przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
· Usługobiorca korzysta z Usług świadczonych przez Usługodawcę niezgodnie z ich przeznaczeniem, nadmiernie lub w sposób niewłaściwy eksploatując zasoby Usługodawcy;
· Usługobiorca, korzystając z Usług świadczonych przez Usługodawcę, działa na szkodę Usługodawcy;
· Usługodawca zawiesi lub zakończy prowadzoną przez niego działalność gospodarczą. Jednocześnie Usługobiorca będący Konsumentem, musi zostać uprzednio poinformowany przez Usługodawcę na adres e-mail wskazany przez Usługobiorcę w trakcie składania zamówienia, o zamiarze wypowiedzenia mu Umowy przez Usługodawcę w trybie i z przyczyn wskazanych w niniejszym ustępie, przy czym informacja o zamiarze wypowiedzenia Umowy musi zawierać stosowne uzasadnienie. Usługodawca zobowiązany jest zapewnić Usługobiorcy będącemu Konsumentem co najmniej 3-dniowy termin do zaprzestania naruszeń będących przyczyną wypowiedzenia. W razie bezskutecznego upływu 3-dniowego terminu wyznaczonego przez Usługodawcę, Usługodawca jest uprawniony do wypowiedzenia Usługobiorcy będącemu Konsumentem Umowy w trybie natychmiastowym.
4. Usługobiorcy przysługuje prawo do wypowiedzenia zawartej Umowy w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy Usługodawca zagrożony jest niewypłacalnością.
5. Usługobiorcy będącemu Konsumentem przysługuje prawo do wypowiedzenia Umowy w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy Usługodawca narusza postanowienia Regulaminu, Umowy, Specyfikacji usługi, Dokumentu SLA lub Polityki prywatności, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu Usługodawcy na adres e-mail do zaniechania naruszeń w terminie co najmniej 3 dni od dnia otrzymania przez Usługodawcę wezwania.
6. Jeżeli na skutek wypowiedzenia Umowy przez Usługobiorcę z przyczyn wskazanych w ustępie 5 niniejszego paragrafu bądź też wypowiedzenia Usługobiorcy przez Usługodawcę Umowy w trybie ustępu 3 niniejszego paragrafu, Usługobiorca poniesie szkodę, uprawniony jest on do żądania jej naprawienia przez Usługodawcę. W przypadku Usługobiorcy będącego Przedsiębiorcą obowiązek naprawienia szkody, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ograniczony jest do kwoty stanowiącej równowartość opłaty abonamentowej wskazanej w Specyfikacji usługi za 1 okres abonamentowy.
7. W przypadku wypowiedzenia Umowy przez którąkolwiek ze Stron, niewykorzystana przez Usługobiorcę opłata abonamentowa podlega zwrotowi. Usługobiorcy w razie wypowiedzenia Umowy przysługuje zwrot opłaty abonamentowej w części proporcjonalnej do niewykorzystanego okresu abonamentowego. W razie śmierci Usługobiorcy będącego osobą fizyczną oraz w razie likwidacji Usługobiorcy będącego osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, jak również w przypadku utraty przez Usługobiorcę pełnej zdolności do czynności prawnych, Umowa wygasa. Postanowienia ustępu 7 niniejszego paragrafu dotyczące przepadku niewykorzystanej opłaty abonamentowej stosuje się odpowiednio.
Rozdział III. Prawa i obowiązki Stron
1. Usługobiorca jako Strona Umowy zobowiązany jest do:
· zabezpieczenia i opieki nad poufnymi danymi, takimi jak dane osobowe;
· zabezpieczenia i opieki nad poufnymi danymi, takimi jak hasła pocztowe i dostępowe;
· niewykorzystywania usług świadczonych przez Usługodawcę w celu prowadzenia działalności niezgodnej z powszechnie obowiązującymi normami społecznymi oraz obyczajowymi bądź działalności niezgodnej z prawem lub w sposób mogący stanowić jakiekolwiek naruszenie prawa, w szczególności w celu utrzymywania serwisów zawierających treści pornograficzne, obsceniczne, erotyczne, powszechnie uważane za wulgarne, obraźliwe lub treści warezowe, zawierających nielegalne oprogramowanie, rozpowszechniających wiedzę z zakresu technik łamania kodów dostępowych (cracking, phishing), tworzenia wirusów, zawierających treści zachęcające do łamania prawa, bądź których elementy wykorzystywane są przez inne serwisy, nie utrzymywane na serwerach Usługodawcy;
· niewykorzystywania w żaden sposób Usług świadczonych przez Usługodawcę w celu konfiguracji bramek proxy;
· niewykorzystywania usług świadczonych przez Usługodawcę w sposób, który narusza prawa osób trzecich, w szczególności dobra osobiste i prawa autorskie ;
· niewykorzystywania zasobów systemowych Usługodawcy w sposób utrudniający korzystanie z nich innym Usługobiorcom, ani też w sposób, który nie jest zgodny z charakterem i przeznaczeniem Usług;
· niewykorzystywania Usług świadczonych przez Usługodawcę dla rozsyłania niechcianych wiadomości (SPAM-u);
· nierozsyłania niechcianych wiadomości (SPAM-u) stanowiącego reklamę jakichkolwiek serwisów internetowych utrzymywanych na serwerach Usługodawcy bądź w jakikolwiek sposób odwołujących się do zasobów zapisanych na zasobach sieciowych/serwerach utrzymywanych przez Usługodawcę;
· niepodejmowania prób naruszenia jakichkolwiek zasobów systemowych Usługodawcy, do których Usługobiorca nie ma wyraźnie przydzielonych uprawnień;
· dokonywania zabezpieczenia oraz aktualizacji wykorzystywanego przez niego wszystkiego oprogramowania;
· przestrzegania zasad korzystania z usług, wynikających z obowiązujących dokumentów ogłaszanych przez Usługodawcę, w szczególności z Dokumentu SLA, jak również bieżącego zapoznawania się ze zmianami wprowadzanymi w treściach tych dokumentów;
· informowania Usługodawcy o każdych okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wykonywanie Umowy;
· terminowego wnoszenia opłat za złożone zamówienia i abonamentowych.
2. W przypadku uzyskania przez Usługodawcę informacji o jakimkolwiek korzystaniu przez Usługobiorcę z usług świadczonych przez Usługodawcę niezgodnie z Umową, Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa, Usługodawca uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy w zakresie niezbędnym do ustalenia odpowiedzialności Usługobiorcy, pod warunkiem, że utrwali dla celów dowodowych fakt uzyskania oraz treść tych informacji. Usługodawca uprawniony jest do dokonania całkowitej lub częściowej blokady przechowywanych na jego serwerach przez Usługobiorcę danych w przypadku, gdy uzyska on wiarygodną informację o sprzecznym z prawem charakterze tych danych. Usługodawca obowiązany jest jednocześnie uprzednio niezwłocznie poinformować Usługobiorcę o zamiarze dokonania blokady danych zamieszczonych na jego serwerach przez Usługobiorcę. Zgodne z treścią niniejszego ustępu działanie Usługodawcy zwalnia go z odpowiedzialności względem Usługobiorcy za szkodę powstałą wskutek uniemożliwienia mu dostępu do danych mających charakter łamiący prawo.
3. Usługodawca uprawniony jest do dokonania całkowitej lub częściowej blokady przechowywanych na jego serwerach danych dostarczonych przez Usługobiorcę również w przypadku, gdy otrzyma on urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze tych danych. W wypadku takim wyłączony jest obowiązek poinformowania o tym fakcie Usługobiorcę, zaś Usługodawca uprawniony jest do przekazania właściwym organom władzy publicznej danych kontaktowych wskazanych przez Usługobiorcę zgodnie z zasadami przetwarzania danych osobowych. Zgodne z treścią niniejszego ustępu działanie Usługodawcy zwalnia go z odpowiedzialności względem Usługobiorcy za jakąkolwiek szkodę, która powstała wskutek uniemożliwienia mu dostępu do danych, które znajdują się na serwerach Usługodawcy, mających charakter bezprawny.
4. Usługobiorca ma prawo do swobodnego dysponowania zawartością swoich serwisów internetowych i zawartością swojej przestrzeni dyskowej i sieciowej, z zastrzeżeniem ustępu 1 niniejszego paragrafu. Ponosi on również pełną odpowiedzialność za sposób korzystania z usług świadczonych na jego rzecz przez Usługodawcę.
5. Usługobiorca obowiązany jest do podania w trakcie składania zamówienia prawdziwych danych kontaktowych i innych osobowych, obowiązany również jest do bieżącego aktualizowania tych danych. W celu weryfikacji danych wskazanych przez Usługobiorcę, Usługodawca może przed dokonaniem aktywacji usługi wykonać różnego rodzaju procedury weryfikacji. Przykładem może być sprawdzenie poprawności podanego numeru telefonu i adresu e-mail. Usługodawca może także sprawdzić zgodność danych (w przypadku, gdy Usługobiorcą jest firma) w CEIDG. Usługodawca ma prawo zażądać od Usługobiorcy przedstawienia oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających prawdziwość danych wskazanych przez Usługobiorcę w trakcie składania zamówienia.
Rozdział IV. Zastosowanie dokumentu SLA
1. Usługodawca zobowiązuje się do zgodnego z postanowieniami Umowy świadczenia na rzecz Usługobiorcy zamówionych przez niego usług, we własnym zakresie i na własny koszt zapewniając warunki umożliwiające Usługobiorcy korzystanie z zamówionych usług z zachowaniem parametrów opisanych Umowie, Dokumentem SLA, Regulaminem, Specyfikacją usługi oraz Polityką prywatności.
2. Zastosowanie Dokumentu SLA jest wyłączone w przypadku:
· wystąpienia planowanej i zapowiedzianej przerwy technicznej;
· wystąpienia awarii w pracy urządzeń, które nie są częścią Sieci Usługodawcy, a które są niezbędne przy świadczeniu usług w ramach niniejszej Umowy;
· wystąpienia awarii, której przyczyną jest działanie osób trzecich, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności;
· wystąpienia awarii, której przyczyną jest uszkodzenie oprogramowania lub urządzeń, których Usługodawca nie mógł przewidzieć i uniknąć (przykładowo awaria dysku twardego);
· przekroczenia przez Usługobiorcę i/lub systemy wykorzystywane przez Usługobiorcę ustalonych w Specyfikacji usług parametrów bezpieczeństwa.
Rozdział V. Zasady odpowiedzialności Usługodawcy
§ 1. Ograniczenia odpowiedzialności Usługodawcy
· Usługodawca ponosi odpowiedzialność za szkodę poniesioną przez Usługobiorcę w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy przez Usługodawcę, chyba że jest to spowodowane okolicznościami, których Usługodawca nie mógł przewidzieć i za które Usługodawca odpowiedzialności nie ponosi, w szczególności:
· wykorzystaniem przez osoby trzecie danych dostępowych Usługobiorcy;
· wykorzystaniem przez osoby trzecie danych Usługobiorcy, które znajdują się na serwerach Usługodawcy;
· brakiem dostępności do usług spowodowanym siłą wyższą;
· brakiem dostępności do usług spowodowanym działaniem osób trzecich;
· korzystaniem przez Usługobiorcę ze świadczonych usług w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującym prawem;
· korzystaniem przez Usługobiorcę ze świadczonych usług w sposób sprzeczny z Regulaminem, Specyfikacją usługi, Dokumentem SLA lub Polityką prywatności;
· podaniem przez Usługobiorcę błędnych, nieprawdziwych lub niepełnych danych w formularzu składania zamówienia;
· dostępowych do któregokolwiek z kont Usługobiorcy (konta FTP, konta klienta, poczty elektronicznej itp.), które to dane zostały udostępnione osobom trzecim przez Usługobiorcę, bądź też których uzyskanie przez osoby trzecie spowodowane zostało nienależytym ich obsługiwaniem lub zabezpieczeniem przez Usługobiorcę;
· korzystaniem przez Usługobiorcę z materiałów lub oprogramowania pobranego z sieci Internet;
· niekompatybilnym z parametrami usług świadczonych przez Usługodawcę oprogramowaniem, które Usługobiorca zainstalował i z którego korzysta na serwerze Usługodawcy;
· wadliwym działaniem oprogramowania, które Usługobiorca zainstalował i z którego korzysta na serwerze Usługodawcy.
1. Odpowiedzialność odszkodowawcza Usługodawcy wobec Usługobiorcy przewidziana w treści niniejszego regulaminu ograniczona jest do kwoty stanowiącej równowartość wniesionej opłaty abonamentowej wskazanej w Specyfikacji usługi za 1 okres abonamentowy.
2. Usługodawca z tytułu niezachowania należytej staranności w wykonaniu Umowy ponosi odpowiedzialność. Odpowiedzialność ta ze strony Usługodawcy wobec Usługobiorcy obejmuje szkodę rzeczywistą, z wyłączeniem utraconych przez Usługobiorcę korzyści. Odpowiedzialność Usługodawcy wobec Usługobiorcy jest przy tym ograniczona do kwoty stanowiącej równowartość opłaty abonamentowej wskazanej w Specyfikacji usługi za 1 pełny okres abonamentowy.
3. Usługodawca w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności za ingerencją urzędów i instytucji administracji publicznej.
4. Usługodawca w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności za wadliwe funkcjonowanie systemu teleinformatycznego spowodowane przyczynami od niego niezależnymi, a zwłaszcza za działanie siły wyższej, awariami systemów i łączy innych dostawców usług, które są świadczone drogą elektroniczną;
5. Dokładnie opisane zasady odpowiedzialności Usługodawcy wobec Usługobiorcy będącego Konsumentem w razie niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez Usługodawcę określają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002, Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.), ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), jak również odpowiednie przepisy innych dotyczące tego ustaw.
6. W żadnym przypadku Usługodawca nie odpowiada z tytułu szkody poniesionej przez Usługobiorcę w związku z pojawieniem się w Usługobiorcy serwisie internetowym, stronie internetowej, lub jakiejkolwiek innej usłudze złośliwego kodu, którego instalacja miała miejsce w wyniku niewiedzy, błędów oprogramowania, z którego Usługobiorca korzysta lub w wyniku braku dokonywania przez niego aktualizacji lub należytego zabezpieczenia tego oprogramowania.
7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z prawem wykorzystywanie przez Usługobiorcę świadczonych na jego rzecz usług przez Usługodawcę.
§ 2. Dodatkowe ograniczenia
1. W celu zapewnienia na najwyższym poziomie i jednakowej jakości dla wszystkich Usługobiorców jakości usług, Usługodawca wprowadza ustalone przez niego parametry bezpieczeństwa, których aktualne wartości zostały podane na stronie www.profiwww.pl.
2. W przypadku, w którym oprogramowanie używane przez Usługobiorcę nadmiernie obciąża serwery Usługodawcy, co grozi obniżeniem jakości świadczonych przez Usługodawcę usług pozostałym Usługobiorcom poniżej parametrów wskazanych w Dokumencie SLA, bądź też grozi to spowodowaniem Awarii sprzętu lub oprogramowania przez Usługobiorcę, Usługodawca uprawniony jest do czasowego wstrzymania, zresetowania, lub w powtarzających się wiele razy przypadkach zablokowania świadczenia usług na rzecz Usługobiorcy, bez konieczności uprzedniego powiadomienia o tym Usługobiorcy. Usługodawca obowiązany jest zawiadomić Usługobiorcę o długotrwałym zablokowaniu usług oraz tego wstrzymania przyczynie.
3. Usługobiorcy przysługuje prawo odwołania się od decyzji Usługodawcy w przedmiocie wstrzymania lub zablokowania długotrwałego świadczenia usług.W przypadku udowodnienia przez Usługobiorcę, iż jego działania nie groziły zaistnieniem sytuacji wskazanych w ustępie 2 niniejszego paragrafu, bądź też stwierdzenia przez Usługodawcę zaprzestania stwierdzonych naruszeń, Usługodawca niezwłocznie wznawia świadczenie usług na rzecz Usługobiorcy. W przypadku wystąpienia po stronie Usługodawcy szkody wynikłej z działań Usługobiorcy wskazanych w ustępie 2 niniejszego paragrafu, Usługodawca uprawniony będzie do wystąpienia względem Usługobiorcy z roszczeniem odszkodowawczym. W przypadku Usługodawcy będącego Przedsiębiorcą roszczenie odszkodowawcze, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ograniczone jest do kwoty stanowiącej równowartość jednej opłaty abonamentowej wskazanej w Specyfikacji usługi oraz obejmuje jedynie faktyczną szkodę rzeczywistą.
Rozdział VI. Ochrona danych osobowych
1. Usługodawca jest jednocześnie administratorem danych osobowych.
2. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO Usługodawca wypełnił wobec Usługobiorcy w trakcie składania zamówienia, jeszcze przed zawarciem Umowy, poprzez udostępnienie mu Polityki prywatności, której aktualny tekst znajduje się pod adresem internetowym: https://www.profiwww.pl.
3. Usługobiorca poprzez zawarcie Umowy z Usługodawcą potwierdza, iż w trakcie składania zamówienia, jeszcze przed przed zawarciem Umowy zapoznał się on z treścią Polityki prywatności oraz, że zrozumiał i zaakceptował i jej treść.
4. W każdym przypadku, gdy świadczenie usług przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy wymaga powierzenia Usługodawcy przez Usługobiorcę przetwarzania Danych osobowych, to takie powierzenie odbywa się na podstawie osobnej zawartej pomiędzy obiema Stronami umowy powierzenia przetwarzania Danych osobowych, która spełnia wymogi wynikające z art. 28 ust. 3 RODO.
Rozdział VII. Reklamacje i zwroty
1. W każdym przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi przez Usługodawcę, Usługobiorca uprawniony jest do wniesienia reklamacji.
2. Reklamacje usług świadczonych przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy mogą być składane za pośrednictwem:
· poczty na adres: ul. Kilińskiego 71 Kazimierz, 95-083 Lutomiersk;
· poczty elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
3. Reklamacja każdorazowo powinna w swojej treści zawierać minimum:
· dane umożliwiające identyfikację Usługobiorcy;
· dane kontaktowe Usługobiorcy;
· określenie reklamowanej usługi;
· numer zamówienia dla reklamowanej usługi;
· uzasadnienie z przedstawieniem powodów składania reklamacji;
· datę składania dokumentu i podpis Usługobiorcy bądź też osoby uprawnionej do jego reprezentowania.
4. Usługodawca zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zobowiązany jest rozpatrzeć reklamację w terminie 14 dni od daty jej doręczenia oraz przesłać w tym terminie odpowiedź na wniesioną reklamację na adres kontaktowy poczty, lub poczty elektronicznej wskazany przez Usługobiorcę w reklamacji. Odpowiedź na reklamację wymaga uzasadnienia przez Usługodawcę. Brak odpowiedzi na wniesioną reklamację oznacza przyjęcie reklamacji przez Usługodawcę.
5. Usługobiorcy będącemu Konsumentem każdorazowo przysługuje prawo do skorzystania z pozasądowych procedur rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, które wykonuje on przez zgłoszenie ich do odpowiednich organizacji konsumenckich, czyli przykładowo do Rzecznika Praw Konsumenta.
Rozdział VIII. Postanowienia końcowe regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem www.profiwww.pl. W odniesieniu do Usługobiorców będących Konsumentami niniejszy Regulamin obowiązuje osoby, które zawarły Umowę z Usługodawcą po dniu 1 stycznia 2024 roku.
2. Komunikowanie się pomiędzy Stronami następować będzie w formie korespondencji elektronicznej lub w formie telefonicznej. Strony dopuszczają również odmienne formy komunikowania się pomiędzy nimi, przy czym dla potrzeb komunikacji ustala się następujące dane kontaktowe:
1) Usługodawca:
a) nazwa firmy: EPA Auto Piotr Pawłowski
b) adres do korespondencji: ul. Kilińskiego 71, 95-083 Kazimierz
c) adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
d) nr tel.: 728602330
2) Usługobiorca podaje swoje dane kontaktowe podczas rejestracji lub składania zamówienia;
3. Każdorazowo prawem właściwym dla zawartej Umowy jest prawo polskie.
4. Jeżeli jakiekolwiek postanowienie Umowy okaże się nieważne w świetle przepisów powszechnie obowiązującego prawa, Umowa oraz dokumenty z nią powiązane obowiązują w pozostałym zakresie.
5. Każdorazowo w zakresie, który nie został uregulowany niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002, Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.), ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), jak również odpowiednie przepisy innych ustaw.
6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści tego regulaminu i innych dokumentów z nim powiązanych. O ich zmianie powiadomi Usługobiorców pocztą elektroniczną.
Ostatnia zmiana tego dokumentu: 22.01.2024r.